onsdag 24 november 2010

24 november

Usch alltså, vädret här hemma är inget jag önskade att få när jag kom till Sverige. Snöstorm och kyla, kan det bli värre? Jag tror inte det alltså.

Träffade som sagt Elin igår och vi fikade/åt, myste och snackade på Fräcka fröken. Sen skulle hon och hennes syster gå till face på sminkkurs så jag följde med dit en stund innan jag blev hämtad av Magnus för att åka ut till Ledberg. Fick vänta en hel timme innan Alex kom dit på grund av den jäkla snön men det var bara mysigt att hjälpa Hampus med matteläxan, särskilt nu när jag är van, haha. Blev till slut att jag sov där eftersom jag inte kom hem på nåt sätt och det är därför jag är uppe så tidigt nu. Åkte nämligen med Magnus när han skulle till jobbet och snäll som han är körde han hem mig hela vägen vilket var otroligt uppskattat.

Nu sitter jag i sängen och bara tar det lugnt. Om ett par timmar ska jag och pappa åka in till stan för att luncha och växla in mina pengar från USA. Blir härligt med lite mer pengar på kontot, särskilt nu inför julen!

jag igår, invigde min nya tröja från forever21

Inga kommentarer: