tisdag 31 mars 2009

update

Sitter hemma med magont och illamående, inte roligt. Jag hoppas inte att magsjukan har kommit till mig! Vädret piggar upp mig lite i alla fall nu när det är sol och plusgrader ute. Sen har jag ju så söta kompisar som skickar gullesms till mig också! Jag försökte faktiskt åka till skolan i morse men vi var tvungna att vända bilen och åka hem för att jag mådde så illa. Träligt värre!

Det var ju ett tag sen jag skrev senast igen.. Därför ska jag ge en liten update om vad som hänt på senaste tiden:

- min kära kusin har fyllt 18, ett stort grattis till dig hjärtat!

- parmiddag infann sig hos Marty, med hennes Emil och min plutt, supermysigt!

- jag har borrat mitt första hål i tänderna, det ni!

- Irma har fyllt 18 och bjöd oss på en urmysig kväll med tjejerna! Grattis till dig :)














Hos Irma (hennes bild)

Jag lovar att jag ska försöka sluta sega mig med bloggen, så vänta med spänning ;)

love cissi

Inga kommentarer: