tisdag 7 juni 2011

Give me more

Vilken helt fabulous helg jag har haft alltså. Det började i fredags då jag, Alex, Sofia och hennes pojkvän Andrew åkte ut till berg och satt på en filt i solen och käkade jordgubbar, spelade minigolf och snackade. Skön förmiddag helt enkelt! Senare åkte Alex och jag in till stan för att käka middag på Storan - hur gott som helst var det. Efter det blev det bio, baksmällan 2. Rolig film alltså! Snäppet bättre än ettan till o med.

I lördags bjöd vi in oss själva till Alex familj för grillad mat och häng i solen. Det gillades starkt. på kvällen blev det partaj för bästa sofia som fyllde 20 i söndags. Kvällen slutade inne på platå där vi dock bara va en timme. Liiite ovärt att betala 100 kr i inträde då alltså, haha. En stund innan jag och Alex skulle cykla hem blev det lite dramatiskt, för då kom jag på en kille med att försöka sno Alex cykel med en tång. Självklart skulle han börja mucka och då kom Andrew och Alex och hjälpte till. Som tur var gick allt bra och efter ett tag lämnade han oss i fred.

Söndagen bjöd på en ovanlig show - Alex fick äntligen åka med i racerbilen som han fick som upplevelse av mig i födelsedagspresent. Det var en bil som gick upp i 100km/h på 3 sekunder. Snacka om att han gillade det! Direkt efter åkte vi med mamma till landet där vi spenderade resten av dagen fram till igår. När vi kom hem därifrån åkte jag nästan direkt till jobbet och var där till 03.00 i natt.

Racerkillen

Innan partyt i lördags

Inga kommentarer: