tisdag 19 april 2011

Helt underbart

Har verkligen inte haft tid att blogga de senaste dagarna för det har kommit upp massa roliga grejer och vädret har varit fantastiskt så det har inte funnits anledning att sitta inne! kör en liten kort update om min senaste vecka:

jag har:

- fått sommarjobb 2 dagar i veckan hela sommaren med bra lön
- firat mamma och farmor som har fyllt år
- spenderat tid med massa fina vänner
- fått hjälp av Sofia att färga håret
- vässat stämbanden riktigt ordentligt och tagit tag i sången igen
- suttit hemma hos mamma och pappa och solat i bara linne och shorts
- kommit halvvägs i Alex Schulmans bok "Skynda att älska"

Så, nu kanske ni förstår varför bloggandet har hamnat lite längre ner på min prioriteringslista!

Nu ska jag ge mig ut i solen igen. puss på er!

Inga kommentarer: