onsdag 29 september 2010

Tell me a story

Tycker det är ganska värt att veta att pengarna rullar in på kontot där hemma trots att jag inte är där. Fick lönen från hotellet i måndags, vilken var bättre än jag hade trott, och då är inte semesterersättningen medräknat. Troligtvis får jag den nästa månad av nån konstig anledning men whatever, jag kommer ändå inte märka av nåt förrän jag kommer hem. Då har förhoppningsvis allt kommit in på kontot.

Annars då? Jo, jag blev precis vettskrämd av att en ekorre försökte ta sig in i mitt rum genom det stängda fönstret. Det bankade två gånger på fönstret och jag fattade inte vad problemet var så jag tittade ut och såg alltså en ekorre som försökte ta sig in. Hur sjukt är inte det? för övrigt är ekorrarna dubbelt så stora här som hemma i Sverige. Alltså INTE små och söta. de är mer åt det läskiga hållet faktiskt..

Inga kommentarer: