fredag 25 december 2009

Back in Sweden

London var grymt kul, trots att flyget blev inställt, och vi hittade en hel del kläder och annat kul på Oxford Street. Vi bodde på tre olika hotell under de fyra nätterna vi var där och ett av dem var ett femstjärnigt lyxhotell, något man inte tackar nej till direkt!

Julafton kom väldigt plötsligt och alex och jag hade inte hunnit få någon direkt julkänsla med tanke på att vi hade spenderat de senaste dygnen på Heathrow Airport.. Men det blev ändå en riktigt mysig dag och jag blev väldigt nöjd med alla klappar.

Idag var det egentligen tänkt att Ewe och jag skulle ut på NH eller Pitchers, men allt blev inte som beräknat så nu sitter vi istället hemma hos henne och myser med film och godis. Hoppas ni andra har haft det riktigt bra under juldagarna, det har i alla fall jag. Nu ska jag va lite social med Ewe igen.

Pusss

Inga kommentarer: