onsdag 11 mars 2009

Segast i stan, ja!

Jag kan faktiskt skylla på att jag har varit i Österrike i en vecka plus att internet inte har funkat hemma på ett tag. Sånt kan ju faktiskt hända ibland! ;)

Det har hänt rätt så mycket sen senast:


  • Alla tjejer från klassen var hemma hos Emmy och hade det mysigt med tacos, Singstar och massa prat

  • Familjen plus Alex och Lina åkte till Österrike!


  • Bästa Elin har fyllt 18! Hon hade även fest med en klasskompis, trevligt var det!


  • Step UF har sålt mycket, hihi, och förbereder sig inför mässan som är fredag den 13:e mars! Kom gärna och titta :)

ja, det var nog allt :) Lägger in lite bilder från Österrike, det är nog ingen som har sett dem än.. Seg var ordet!












Snygga bilder va?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag har börjat träna där nu ja :) Köpte kort nu i veckan. Ja, skulle ju vara skitkul att träna tillsammans någon dag! :D

Anonym sa...

fy fan vilken underbar resa! jag vill tillbaka nu ;)Det var hur skönt som helst...
pusspuss älskling<3

Anonym sa...

Jag såg dig ikväll på friskis och svettis! haha :D Du var inne på ett pass i stora salen :D