måndag 22 september 2008

blogg blogg blogg!

Välkomna till min nya blogg alla ni som hittat hit!

Skolan idag var ganska seg, lektioner hela tiden och alltså inga raster. Tur att dagen slutas med Småföretagande där vi startar ett eget UF-företag. Det är riktigt roligt för det känns verkligen som att vi har kommit en bit på vägen nu. Ser fram mot det här året!
hmm, nog om skolan..

Tog en fika på Gyllen med världens bästa pojkvän. Du betyder! Sen mötte jag Elin på bibblan, där vi satte oss med mina matteböcker och började räkna. Hon är ju en kurs före mig så det var perfekt att ta hjälp av henne! tack så mycket! Du är verkligen underbar sötnos. Aldrig utan dig <3

Svenskaredovisning imorrn bitti då! Pepp? NEJ!!

2 kommentarer:

irma sa...

Sussi, jag har också en bloggish!
hihihi, alla blir bloggare nu!
<33

ELIN sa...

jag tycker du är fantastisk! <3